مقاله چگونگی ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک آبفا دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله چگونگی ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک آبفا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چگونگی ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک آبفا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
کلیه خدمات امورمشترکین در صنعت آب و فاضلاب به دو بخش اداری و فنی تقسیم میگردد ، که بخش فنی مرتبط با فیزیک انشعاب آب و فاضلاب شامل نصب و خدمات پس از نصب میباشد و بخش اداری شامل تمامی امور اداری مرتبط با درخواستها ی مشترک و یا متقاضی آب و فاضلاب میباشد،بطوریکه حتما برای انجام این امور احتیاج به پرونده مشترک میباشد.
این مقاله به بخش اداری امور مشترکین می پردازد و قصد دارد با استفاده از فن آوری اطلاعات (IT) چگونگی نیل به توسعه خدمات آب و فاضلاب از یک نقطه (محل) به چندین دفتر خدمات دهنده در سطح شهر را نشان دهد . بطوریکه سرعت دسترسی مردم به خدمات آب و فاضلاب افزایش یافته و همزمان با کاهش نیروی انسانی شاغل در سازمان و افزایش ساعات کار خدمات به مشترکین همراه باشد . این روش چگونگی نیل به اصل 44 قانون اساسی دربخش اداری امور مشترکین صنعت آب و فاضلاب را نشان می دهد . این مقاله تلاش دارد که نشان دهد چگونه با استفاده از فن آوری اطلاعات میتوان الگوی خدمات به مشترکین را تغییر داد بنحوی که ضمن ایجاد کار آفرینی و توسعه بخش خصوصی و ارائه خدمات در ایام تعطیل ، در وقت و انرژی نیز صرفه جوئی ایجاد نماید.
این مقاله به مبحث امنیت نیز نظر خواهد داشت ولی محور اصلی مقاله بهره وری IT در صنعت آب و فاضلاب میباشد ، بطوریکه دور نما چگونگی خدمات امور مشترکین بصورت الکترونیک را نشان خواهد داد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0